duminică, 16 octombrie 2011

Zi de beauty at home :)


Azi au fost 3grade afara si a plouat mult. O ploaie mocanesca,bacoviana. Asa ca dimineata, band cafeaua de duminica,am decis ca prima partea a zilei sa mi-o dedic mie,daca joi am fost la pensat,epilat si pedichira,sa continui ce a ramas.Am dat drumul apei fierbinte,am pus doua picaturi de ulei de trandafir in cada.Pana s-a umplut,mi-am curatat fata si am stat asa ,cu fata "goala" in marea de aburi care se formase in baia mea.Am aplicat o masca de purificare de la Clinique si mi-am curatat lacul de unghii de pe unghiile de la maini(abia joi mi-am facut pedichiura,deci nu era cazul sa fac exces de zel),apoi am intrat in cada.Am reinceput sa citesc P.s. I love you,asa ca timp de 15 minute am fost pur si simplu absorbita de carte.Apoi am aplicat scrubul corporal cu ulei de masline de la Olivo,de care sunt pur si simplu indragostita si am masat timp de aproximativ 10 minute...am clatit cu apa rece(brrr....cred ca era similara cu temperatura de afara!),am iesit din cada si pe pielea inca umeda am aplicat uleiul bifazic de la Favisan.Am luat un halat in care m-am cufundat,mi-am clatit masca si am aplicat apa termala,apoi pe tenul aproape uscat am aplicat serumul Mario Badescu cu vitamina C si crema de ochi All about eyes. Am iesit din baie,mi-am mutat teritoriul in dormitor,unde am luat la bibilit unghiile,le-am tinut in apa,in ulei de masline,am impins cuticulele,am ales cea mai ochioasa oja care mi-a picat in mana,un rosu-corai Farmasi,nr.46,am aplicat 2 straturi la o diferenta de 20 minute intre ele,timp in care mi-am pensat firele razlete care au inceput sa se iveasca de joi,de la ultimul pensat. In final am mai verificat o data starea unghiutelor,am corectat micile "derapari" pe care le-am facut la mana dreapta. Mi-am dat halatul jos ,iar cu un prosop moale si uscat am sters usor urmele de ulei de corp ramase.Am aplicat de coate si genunchi o crema grasa de Scholl.Multumita de doza de rasfat si rezultat,am reluat cititul,pana am adomit.Si am dormit...cam 2 ore,sfinte:D Mai conteaza ca maine am 3 seminarii ,de la ora 8 pana la 14,apoi de batut orasul in lung si lat in cautarea aplicilor perfecte pentru noua mea casuta? Ca marti este dead-line-ul unui proiect la care lucrez de mult timp,in care am investi resure de toate tipurile si mai ales enegetice? Conteaza,insa ma simt mai bine cu mine insami,cu vremea vitrega,cu timpul care pare sa zboare total in defavoarea noastra. Va pup,sa fiti frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu