luni, 31 octombrie 2011

Preferatele lunii octombrie

Tinand cont ca am debutat relativ recent cu blogul, aceasta va fi prima postare cu preferatele lunii ....octombrie,referindu-ma strict la produsele pe care le-am descoperit in aceasta luna.
Pentru ca sunt pe ultima suta de metrii cu mutarea in casa noua,rasfaturile mele au constant in perne pufoase,draperii si vesela :)),iar luna aceasta a fost destul de modesta in achizitii cosmetice sau incercarii de produse noi.De aceea am ales o cale de mijloc,achizitionand produsele de care am nevoie zilnica si de care nu ma pot lipsi:fond de ten,crema pentru conturul ochilor,lotiune-tratament iar capriciile mi le-am dozat de data aceasta,luand in mod special variantele baby-un fel de mostra,in ambal
aj identic cu originalul,dimensiune mai mica.
Mai jos aveti produsele de care am fost nedespartita luna aceasta

1.Benefit-Erase Paste
Cum o prietena are un borcanel de Erase Paste de 9 luni si nu ii da inca de fund,mi-a dat mie varianta mica,aflata in setul Confessions of a Concealaholic . Sunt foarte multumita de el,are putere de acoperire,insa un minus ii ofer pentru faptul ca nu in pot purta ca atare,ci trebuie setat cu o pudra pentru un finish mai mat.

2.
L'Oréal Paris Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Este printre singurele baze de machiaj incercate care chiar matifiaza tenul,lasandu-l proaspat si fin.Nu am observat o durabilitate mai mare a machiajului-insa in orice caz,nu aceasta este
scopul meu. Este un produs care face exact ceea ce ma astept de la un astfel de produs :sa uniformizeze tenul astfel incat dupa folosirea acestuia impreuna cu fondul de ten,tenul sa nu mai aiba nevoie decat de un strop de pudra pentru a fi impecabil.

3.Dandelion-Benefit
...sau o pudra precum puful de papadie. Inca dinainte de a il achiziona,m-a atras imediat numele.Cand ma gandesc la puful de papadie,ma gandesc la copilarie,la vacantele mele la bunici,la soare si adierea vantului.Lasand nostalgia la o parte,aceasta pudra este ideala pentru a ilum
ina tenul intr-un mod suav,fin,fara nimic vulgar sau sclipicios. Se poate aplica pe toata fata in cazul unei ten normal sau uscat , pe frunte ,obraji si barbie pe un ten mixt si doar pe obraji pe un ten gras. Acestea sunt sugestiile mele,insa gandindu-ne la un ten gras,mai ales la unul pe care cu greu il tii sub control,singurul lucru de care nu ai nevoie este de stralucire.

4.Buffering Lotion de la Mario Badescu

Aceasta lotiune este recomandata pentru zonele cu acnee,pentru vindecarea eruptiei.Din fericire,nu cu acneea ma lupt eu,ci cu un pomete buclucas care inainte de menstruatie mi se umble pana la refuz de monstruleti-micuti,rosii,nepurulenti. Scap de ei in aproximativ o sap
tamana cu aceasta lotiune.Nu o recomand sa fie utilizata pe toata fata,uscand mult prea tare zona in care este aplicata.
5. High Beam Benefit
Imi plac foarte mult produsele capabile sa dea o stralucire naturala tenului.In ciuda varstei nu imi plac formulele sidefate extrem sau cu sclipici,de aceea ,impreuna cu pudra Dandelion,acest produs este tot ce mi-am dorit. Se intinde usor,eu il aplic sub fondul de ten .Nu il folosesc in timpul zilei,ci pentru un make-up de seara,pentru o iesire in club,la o cafenea sau la un film.Este necesara o singura picatura pentru a ilumina toate zonele cheie.

6.Boujois Healty Mix Serum


Dupa ce la inceputul lunii m-am rasfatat cu delicii gen Dandelion si mobila Ikea :)) ,aproape de sfarsitul lunii am descoperit ca iubitul meu Double Wear de la Estee Lauder se termina cu viteza luminii. Avand in vedere ca in momentul acesta am avut de facut cateva investii pe alte planuri,am zis sa aman pana la jumatatea acestei luni achizionarea altui fond de ten,tentata fiind sa imi iau Teint Delectation de la Terry. Insa cum fara nu sunt obisnuita sa stau,dupa indelungi ezitarii,mi-am luat Health Mix Serum. Ma bucur tare ca mi l-am luat pentru ca sunt foarte multumita de el:are o acoperire ideala pentru mine ,cu un finish natural,semi-mat,se intinde usor,il pot doza fara probleme ,iar mirosul este chiar placut. Cred ca voi mai amana pana de Craciun cumpararea mult ravnitului de la Terry,pana in acest moment Bourjois multumindu-ma pe deplin.
7. All About Eyes Clinique


Primisem varianta baby a acestui produs in vara,cand mi-am achizionat crema Moisture Surge ,insa pana acum avusesem un gel de ochi si pana nu l-am terminat,nu m-am apropiat de All About Eyes. Insa cum gelul s-a terminat "cand mi-era lumea mai draga",am luat in folosita aceasta crema.Inainte de a descrie primele impresii,precizez ca mama natura m-a inzestrat cu ceva umbre violet in zona de sub ochi,astfel incat,pana in momentul de fata nici un tratament ,oricat de inovator sau costisitor nu le-a facut sa dispara.Doar soarele le-a neuralizat-insa nu e este o metoda sanatoasa. Am incercat mesoterapie,10h de somn pe noapte,3litri de apa pe zi,comprese cu ceai de musetele,infuzie de albastrele,felii de cartof,de castrevete si multe altele,insa tot acolo au ramas si momentan cred ca este un razboi pierdut.Intre timp m-am obisnuit cu ele,mai ales ca un concealer bun le anihileaza. Am facut acest rezumat deoarce vreoiam sa se inteleaga clar ca nu astept de la nicio crema sa faca sa dispara cercanele mele ereditare,doar sa hidrateze foarte bine zona ochilor,sa ilumineze putin zona si sa nu vad prea curand linii fine sub ochii mei. Acesta crema este potrivita:face tot ce am descris mai sus,iar corectorul se fixeaza foarte bine avand acesta baza.

8.Frizz Ease anti Frizz Serum John Frieda


Parul mi se face ca matase de porumb atunci cand da de umezeala. Odata cu descoperirea keratinei am observat ca nu isi mai face de ca inainte,asa ca era nevoie doar de un mic ajutor.Am luat acest serum dintr-o drogherie din Spania,la noi (inca) nu se gaseste,are un pret modic,insa este perfecta pentru zilele ploioase.Se aplica o picatura in palme,se freaca intre ele,apoi se aplica pe par,in zonele in care se infoaie de obicei(in cazul meu radacina si varfurile).Se apoate aplica si dupa fiecare spalare,pe parul umed. Un plus foarte mare il dau acestui produs pentru ca nu ia din volum si nu strica coafura.


Acestea sunt produsele care m-au incantat in luna ce tocmai a trecut.In mare am preferat sa cumpar doar produse de care m-am informat in prealabil,din 3surse,exact ca jurnalistii profesionisti: o prietena,doua prietene,review-uri,nepermitandu-mi sa fiu prea dezamagita de ceva.
Va pup,sa fiti frumoase! Pe curnad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu