joi, 10 noiembrie 2011

Fonduri de ten ,de-a lungul vremii

Am ales un subiect mult discutat,mult analizat,adorat de fetele cochete si repudiat de majoritatea generatiilor trecute(aici ma refer la bunicile sau chiar mamele noastre,desigur),fondul de ten.Nu o sa incep o pledoarie despre importanta acestuia,ci pur si simplu parerile mele despre cateva din fondurile de ten incercate de-a lungul vremii.Tenul meu este unul foarte rasfatat,uneori am impresia ca ma uraste. Nu am probleme cu acneea,insa periodic imi ies cosulete.
Cele mai importante calitati pe care trebuie sa le aiba un fond de ten ,pentru mine,sunt urmatoarele: sa matifieze,sa aiba putere de acoperire medie(ocazional imi apar monstruleti rosii),finish airbrushed.Optional,sa ma tina 8h fara sa se "adune"si fara retusuri gen pudra presata,pentru ca nu vreau sa imi incarc inutil tenul.Spun optional pentru ca nu obsnuiesc sa stau cu make-up in casa,deci sa ma tina de dimineata de la 9 pana la 6 seara este ok.
Mai jos aveti mini-review-uri a fondurilor de ten incercate,
Ierarhizarea am facut-o in functie de categoria de pret,cu cate 2 produse pentru fiecare categorie-pentru mai multa varietate.

Entry-level


1) Stay Matte-Rimmel


Ce spun producatorii despre acest produs puteti citi aici

Acest fond de ten a fost primul incercat de mine(nu in ambalajul din fotografia de mai sus,ci cel vechi,in ambalaj beige),la varsta de 14 ani.L-am folosit timp de 1 an,cu pauze in care nu machiam deloc,fiindca nu era necesar.
Pentru cunostintele mele de atunci(mai bine spus lipsa acestora),mi se parea un fond de ten minunat. Imi uniformiza nuanta tenului si ma tinea aproximativ 5-6h,exact cat stateam la scoala
.Apoi se strangea,devenea uleios,deci era imperios necesar sa ma demachiez imediat ce ajungeam acasa.Pentru perioada respectiva,cand tenul meu o luase pentru prima data razna,mi se parea super,insa acum l-as ocoli,as prefera sa nu folosesc fond de ten.Il recomand insa persoanelor care in mod normal tenul li se ingrasa dupa 5-6h, cu un ten normal fara mari probleme
Nota acordata: 6/10
2)Covergirl Clean Liquid Makeup for oily skin

Ce spun producatorii despre acest produs puteti citi aici
Am descoperit acest fond de ten acum 4 ani si l-am folosit constant timp de 2 ani.Se intinde bine(la vremea respectiva utilizam buretelul pentru a il aplica),are aspect aproape natural,spun aproape pentru ca in timp,cu cat am schimbat mai multe fonduri de ten,mi-am schimbat parerea. Fara retusuri rezista 4h, iar tamponand usor pe fata un servetel matifiant pana la 8h.Nu acopera foarte bine,insa pe atunci tenul meu se cumintise,asa ca nu era nevoie de acoperire din cand in cand,atunci cand vreun cosulet aparea,si oricum pentru acela foloseam corector.Este primul fond de ten care l-am folosit in combinatie cu pudra libera,ceea ce s-ar putea sa ma faca sa il indragesc putin mai mult decat pe anteriorul prezentat,pentru ca de data aceasta finish-ul era usor matifiat,cu un aspect flawless.
Nota acordata:7/10
Din categoria entry-level am mai folosit: Maybelline Affinitone si Pure Make-up,Seventeen Time Plus,Almay Pure Blends.

Middle-end level

1)Bourjois Healthy mix Serum
Ce spun producatorii despre acest produs puteti citi aici
Acest produs,dupa parerea mea,isi merita fiecare banut,dupa teoria "cat dai atata face".Sunt foarte multumita de el si il recomand tuturor fetelor cu un buget mediu acordat cosmeticelor. Este usor,foarte natural si da un aspect fin,hidratat si aproape acel no-make-up. Il aplic cu pensula aceasta,nu are aspect fainos,rezista impreuna cu baza si pudra pana la 9h.Are acoperire usoara,semi-mata si ceea ce este cel mai important uniformizeaza nuanta tenului. Ce va mai pot spune despre acest fond de ten este ca pe un ten cu probleme majore(acnee,rozacee) nu ajuta cu nimic,este prea light.
Nota acordata:9/10

2) Mac Studio Fix Fluid
Ce promite ca face puteti citi aici
Studio Fix este,daca vreti,o legenda.Are o acoperire medie,iar pentru tenul meu cu tendinte de ingrasare s-a dovedit a fi alegerea perfecta.Un plus fata de celelalte fonduri de ten prezentate anterior,acesta chiar matifiaza,si nu doar pentru jumatate de ora.L-am folosit in combinatie cu nenumarate pudre pulbere,de la ELF HD pana la Micro-fill de la Giorgio Armani,atat cu cat si fara baza si de fiecare data am fost multumita de rezultatul final
Nota acordata: 9.5/10
Din aceasi categorie am mai folosit: Revlon Colorstay si PhotoReady,Soft Finish,Superfit si Superbalanced Clinique

High-End Level

1)Estee Lauder Double Wear

Ce spun producatorii despre acest produs puteti citi aici
Consider ca atunci cand dai ”putin mai mult” pe un produs,nu ar trebui sa se puna problema de calitate a acestuia,ci de felul in care ”iti vine”.Cam asa sta si treaba cu fondurile de ten high-end. Nu am fost dezamagita de niciunul incercat pana acum,insa orice mama are si favoritii ei,nu? Ei bine,al meu este acesta.
Aveti de unde alege din multe nuante,impartite in subtonuri(warm,neutral,cool).Se intinde usor,iar la final fata este ...ei bine,asa cum trebuie sa fie.Nu se aduna in pori,in linii fine,acoperirea este medie spre mare-diferenta o face modul de aplicare. Am observat ca aplicat cu degetele are o acoperire medie,iar cu pensula mare.In contact cu sebumul nu se modifica nimic:nici culoarea,nici t
extura,ci pur si simplu il tine ascuns si este si rezistent la transfer.
Nota acordata:10/10

2)Shiseido Dual Balancing Foundation


Ce spun producatorii despre acest produs puteti citi aici
Acesta mi se pare fondul de ten perfect pentru lunile de vara.Acoperirea este,de asemenea medie spre ridicata,precum Double Wear,insa acesta lasa tenul mai...transparent.Am avut nororcul sa imi gasesc nuanta perfecta (002 natural light ochre),astfel l-am folosit intens . In privinta aplicarii si finish-ului nu am ce sa reprosez,ca rezultat insa am fost dezamagita ca nu m-a tinut mai mult de 7h,dupa care sebumul si-a facut de cap de fata mea.Acum o sa spuneti...cum e perfect pentru vara?Ei bine,ultimele veri mi le-am petrecut pe litoral,unde umiditatea este foarte ridicata.Astfel,cand ieseam seara,dupa o ora mi se faceau pe piele mici borboane ,cum sunt cele de transpiratie,doar ca erau de la umiditatea din aer. Acest fond de ten s-a dovedit a fi ideal pentru a scapa de aceasta neplacere.
Nota acordata:9.5/10
Din aceasi categorie am mai folosit:Yves Saint Laurent Perfect Touch,Diorskin Sculpt,Lancome Adaptive, Diorskin Nude Natural Glow.

Daca doriti o parere despre alte fonduri de ten testate de mine(Din aceasi categorie am mai folosit...)doar dati-mi de stire si va raspund cu mare drag!
Va pup,sa fiti frumoase!

2 comentarii: