joi, 1 decembrie 2011

Preferatele lunii noiembrie

Nu imi vine sa cred ca deja au trecut 11luni din acest an,nu imi vine sa cred ca acusi trebuie sa fac lista cu rezolutiile pentru 2012,ca trebuie sa ma grabesc sa iau cadouri pentru cei dragi si sa mananc mai putin saptamanile ce urmeaza,pentru a recupera in ultimile saptamani din decembrie...
Desi ador luna aceasta,ma incearca si un fel de nostalgie,de cele mai multe ori legata de ...mare:) Nu stiu cum se face,dar cand toata lumea se imbulzeste in magazine,imbracati cu cojoce,mie imi zboara gandul la mare si ce frumos e sa stai toata ziua pe plaja. Ne oprim aici cu relatarile si dorintele mele mai mult sau mai putin ascunse si va voi prezenta preferatele lunii noiembrie. Fac o paranteza si spun ca luna aceasta am avut mai multe dezamagiri decat produse preferate,am stat,m-am gandit si m-am razgandit,pana la urma in acest post va voi arata produsele pe care le-am achizionat luna ce tocmai a trecut si care mi-au placut,apoi zilele urmatoare voi face o postare cu produsele care mi-au facut mai mult rau decat bine.

1.Organic Tea Tree Face Wash-Dr. Organic

Am ales acest produs pentru ca m-a hipnotizat cuvintele ”organic” si ”bio” prezentat nici mai mult nici mai putin de 9ori pe ambalaj. Ce pot sa zic,la mine a functionat acesta reclama agresiva si l-am luat. Nu imi pare rau,deoarce curatata bine,face spuma doar atat cat trebuie,miroase a lamaie. Superficiala descrierea,insa pentru un gel de curatare nu vad ce as putea adauga in plus. Pentru mine un gel de curatare trebuie sa curete;nu cred in formule invoatoare care sterg orice imperfectiune de la prima curatare,care lasa pielea precum fata unui bebelus,etc.

2.Everlasting Foundation-Clarins




Desi cand descriam preferatele lunii octombrie am povestit ca mi-am luat Bourjois Healthy Mix Serum si sunt foarte multumita de el,incat mai aman cumpararea unui alt fond de ten,m-am trezit pe la jumatatea lunii,intr-o dimineata,cu ceva pustule rozalii. Mi-am spalat tenul,am aplicat o masca astringenta,si o picatura de ulei de ceai verde,apoi crema de fata,apoi am inceput sa ma machiez ca de obicei: baza,fonddul de ten Bourjois,corector...etc. Pe moment am fost multumita de rezultat,am plecat linistita la facultate,am avut o zi destul de grea asa ca nu am avut timp de retusuri cosmetice.
Cand a venit iubitul meu sa ma ia,am aruncat o privire in oglinda de la masina si m-am cutremurat. Aveam aceleasi pustule de dimineata,insa fondul de ten le pararsise ,formand in jurul lor contururi. Recunosc ca descrierea mea e putin hiperbolica,cosuletele respective nu erau foarte in relief,nici foarte rosii,insa m-a deranjat faptul ca se vedeau ca si cum m-as fi machiat toata fata,omițand zona in care imi aparuse monstruletii. Am decis in regim de urgenta ca dupa ce terminam ce treaba mai avem prin oras mergem la Sephora,sa imi iau un fond de ten ”serios”. Iubitul meu a fost dragut si a stat rabdator cu mine pe parcursul cautarilor,ba chiar dadea verdicte in stilul tipic masculin: ”Iubita,dar se vede la fel ca celelalte 4 pe care le-ai incercat mai devreme!”
Pana la urma m-am hotarat la Clarind Everlasting Founation,cu putere mare de acoperire,exact ce aveam nevoie. Sunt extrem de multumita de el,va urma un review cat de curand!

3.Herbagen Cleansing Milk

Herbagen s-a numarat printre cosmeticele preferate inca de cand am descoperit acest brand. Ce imi place la acest lapte demachiant? Are o consistenta cremoasa,nu curge,ci este pur si simplu ca o crema de curatare.Are un miros demential,fresh(desi nu sunt de acord cu parfumul in cosmetice,in cazul de fata nu ma deranjeaza deloc).

4.Color Sensational -Coral Tonic- Maybelline

Am vorbit de mai multe ori despre acest ruj,aici si aici
Este senzational: imi place culoarea si textura.Love it!

5.Oil Blotting Sheets

Cred ca acest produs nu ar trebui sa lipseasca din portfardul nici unei fate cu tenul gras.Este alternativa ideala la ”pudratul nasului”:nu incarca,nu strica machiajul,pur si simplu absoarbe uleiul. Pana acum am incercat de la nenumarate branduri: The Body Shop,Clinique,Clean and Clear,Shiseido,NYX,Sephora,etc.
Nu pot sa spun ca cele de la ELF imi plac cel mai mult,insa in mod clar imi plac mai mult decat cele de la Sephora,pentru ca nu contin pudra. Pentru cele de la Sephora trebuia sa am mereu la indemana oglinda si o pensula kabuki cand le foloseam ,pentru ca lasau urme de pudra alba.

6.Joico Moistrure Recovery Treatment Blam
Folosesc acest balsam de aproape o luna si am numai cuvinte de lauda la adresa lui:lasa parul moale,catifelat,stralucitor si usor de pieptanat. Deja a trecut ceva timp de cand am fost ultima oara pentru tunsul varfurilor,deci deja am cateva fire despicate,insa folosind acest balsam nu mi se incurca deloc parul la pieptanat.

Voi reveni cat de curand cu review-ul Everlasting Foundation si cu o postare gen ”Nu mai dau banii niciodata pe...”,in care voi face de rusine produsele care m-au dezamagit crunt.
Pe curand!
Va pup, sa fiti frumoase!

Un comentariu:

  1. Mie nu imi vine sa cred ca e deja Septembrie...anul asta a trecut ca vantul!

    http://www.101fashionstreet.com/

    RăspundețiȘtergere