vineri, 4 noiembrie 2011

Lips ,lips,lips...

Daca pana acum am facut doar review-uri de cosmetice,acum voi deschide seria de swatch-uri a produselor de make-up.Desi nu sunt mare consumatoare de machiaj decorativ(sunt pasionata de makeup,insa in special de partea de corectare,contur &co.),m-am gandit sa va prezint cateva rujuri si glossuri,toate din paleta cromatica rosu-corai,culoare foarte IN tot acest an. Cum am precizat intr-o postare anterioara,nu cheltui multi bani pe rujuri,gloss-uri,lipstik-uri,preferand sa investesc in produse de ingrijire calitative si make-up corector:fond de ten,corector,baza de machiaj,pudra... Si siti de ce? Pentru ca abia cand un ten este perfect uniformizat,finisat si cu un aspect sanatos ,este necesara putin culoare. Prin urmare,abia dupa ce imi vad tenul uniform,curat,matifiat,conturat,ma pot gandi si la eyeshadow,ruj,blush.Daca baza este ingrijita corespunzator,curata si fina,orice tip de ruj poate arata elegant,luxos.Puteti incerca,daca nu ma credeti pe cuvant :)
Cum vorba lunga este saracia omului,va voi prezenta produsele,impreuna cu cateva detalii-daca insa am omis ceva important-va rog atrageti-mi atentia.Tin sa imi cer scuze pentru calitatea fotografiilor,sunt novice.
Ruj rezistent la transfer Avon
Nuanta: Sun kissed Ginger
-swatch-

Persistenta: 5h fara retusuri
Potrivit pentru: un aspect natural,de zi-scoala,birou.Este mat.
Pret: 10-16lei (depinde de campanie)

Flormar Supershine(1)
Nuanta:513
-Swatch-

Persistenta:3h fara retusuri
Potrivit:pentru un machiaj de zi,cu accent pe buze.
Pret:12 lei


Flormar Supershine(2)
Nuanta: 523
-Swatch-

Persistenta:3h fara retusuri
Potrivit:pentru un make-up nude,foarte natural,da buzelor un aspect natural,glossy.
Pret:12lei


Maybelline Color Sensational
Nuanta: 422 Coral Tonic
-Swatch-

Persistenta:2h fara retusuri
Potrivit:pentru un make-up de party.Cel putin asa mi se pare mie. Am vazut insa fete carora le sta superb cu ruj coral intens si in miezul zilei,nu pot decat sa le admir pentru indrazneala!
Pret:24lei


Glazewear Sparkle Avon

Nuanta:Coral Reef
-Swatch-

Persistenta:1h si jumatate fara retusuri
Potrivit:orice moment al zilei.Pentru un make-up de petrecere nu il recomand,din cauza persistentei reduse-daca vrem sa ne si distram nu mergem in fiecare ora la baie sa retusam glossul
Pret:13-16lei(depinzand de campanie)

Va pup,sa fiti frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu