luni, 28 noiembrie 2011

TAG: Top 6 produse sub 20lei

Am considerat ca este interesant sa impartasim micile "afaceri" pe care le facem cumparand anumite chilipiruri,produse care isi fac treaba de minune.Mie una imi plac la nebunie astfel de articole,ma educa sa fiu mai putin cheltuitoare :D
O sa incerc sa prezint cate un produs din fiecare categorie:pentru ten,par,unghii,etc, pentru a fi cat mai divers si pentru ca e obositor sa ma repet.
Fotografiile nu imi apartin de acesta data, sunt preluate de pe google.
1.Crema maini Neutrogena

Este foarte buna,mai ales pe timp de iarna.Hidrateaza si lasa pielea foarte fina...ca dupa scrub:)
Pret:3 euro(nu am idee cat costa in Romania,o sa arunc o privire si revin cu pretul in moneda autohtona)

2.Lacul de unghii Flormar Nu sunt pretentioasa cand vine vorba de lacuri de unghii-imi place doar sa experimentez.Le-am ales pe cele de la Flormar pentru ca au cea mai variata gama de nuante.
Pret:6.5lei

3.All over color Persimmon-ELF


Este super tare! E shimmery,insa pe ten da aspectul acela de fața lucioasa,sanatoasa.Nu va imaginati ca ma dau cu el toata fata(:-s),atunci nu ar mai da aspect de fata sanatoasa :))
Il puteti folosi ca alternativa cheap but profi a High Beam de la Benefit.
Pret: 8lei

4.Keratina Lichida Anian

Am stat pe ganduri daca sa adaug acest produs,pentru ca am vazut ca la noi costa peste 35lei,insa achizitionat ”de la mama lui” costa cu mult mai putin.Aveti review aici
Pret:3-3.5 euro

5.Creion pentru Sprancene Flormar De regula rezultatul cel mai bun sta in tehnica de aplicare a creionului/fardului de sprancene,insa acesta este perfect,avand consistenta nici prea moale,nici prea tare,ci doar atat sa nu se vada,insa sa contureze,eventual sa umple unele goluri din spranceana.
Pret:14lei

6.Ruj Maybelline Color Sensational-Coral tonic Este rujul meu preferat,am mai vorbit despre el si aici
Pret:19lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu