marți, 15 noiembrie 2011

Bronzer and blush

Daca acum ceva timp am avut postarea in care mi-am prezentat o parte din rujuri ,acum m-am gandit sa continui aceasta serie,de data aceasta aratandu-va colectia mea de blush-uri si bronzere.

Sunt o mare fana a tot ce tine de contouring. Cu toate astea,in timp,mi-am dat seama de faptul ca un bronzer e un bronzer. Poti sa ai 20 in beauty-case,tot acelasi lucru face fiecare din el. In urma cu un an jumatate,detineam in jur de 18 astfel de produse.Inutil-foloseam doar 3 din ele.Cum o pudra are un termen de garantie intre 12 si 24 de luni de la data desfacerii,m-am trezit in vara,cand imi organizam trusa,ca multe din ele au expirat fara sa le folosesc nici macar o data.Asadar,le-am pastrat pe cele in termen,cu mentinunea:nu mai cumpar niciunul ,pana nu se termina macar unul din ele.Pana acum am rezistat si stiu ca nu o sa mai cumpar complusiv pentru ca experienta m-a invatat ca 20 de pudre bronzante nu imi subtiaza fata ,ci buzunarul. Sfatul meu este urmatorul:limitati-va la 3-4 bronzere-unul cu particule sidefate,pentru seara si iesit in club,unul mat inchis pentru zi de zi,atunci cand deja suntem bronzate sau dorim un efect mai intens,si unul mat ,o nuanta mai deschisa,pentru machiaje naturale,de zi. Iar la alegere mai puteti alege unul al carui brand,forma,culoare va place-dar atat.
Si ca sa vedeti ca nu fac pe lupul moralist degeaba,o sa va prezint bronzerele pe care le detin in acest moment.


Simplu,nu? Cele mai utilizate sunt Sephora si Bourjois.In trusa Benefit Sunday Funday este varianta mini a bronzerului Holla . Este preferatul meu,desi nu l-am folosit intens,precum cel de la Sephora.
Trusa transparenta este Revlon Skinlights Custom Face Powders(contine doua pudre de fata,un iluminator si un bronzer)-din pacate nu se mai produce,iar cea pe care o am eu expira in luna martie a anului viitor. Este usor sidefat,perfect pentru zilele de vara sau pentru o iesire seara.
In ceea ce priveste bronzerul,cred ca rezultatul tine mai mult de aplicare si de indemanarea cu care o facem,nu de brandul producator. Un exemplu in acest sens este cel de ELF(18lei)-este pigmentat si mat,plus ca ai de ales din 4 nuante-le poti combina sau folosi separat.
Mai jos aveti si swatch-urile


1.ELF ,Cool Bronzer
2.Revlon Skinlights Bronzer,Light
3.Bourjois Sculpting Duo Effect,nuanta Medium Golden Skintone
4.Sephora,330 Acapulco
5,Benefit-Holla(nu imi explic de ce se vede asa,nu este nici sidefat,nici albicios)


Blush-ul
Cred ca este cel mai des cumparat produs de catre mine. Ajunsesem,in unele perioade sa imi cumpar cate 7-8 pe luna,insa foloseam constant 4-5 prin roatatie. In vara aveam 34 de blush-uri.
Mi-am facut mama fericita,vreo 6 prietene,o matusa,am aruncat vreo 4,in limita termenului de garantie si am ramas cu exact ceea ce foloseam day by day.Si nu mi-am mai luat absolut nimic in plus,de fix 3luni :)

1. ELF Cream Blush,Seductress
2.Flormar Blush,#91-dupe-ul cel mai apropiat al Coralistei,Benefit
3.Rimmel Blush,#101 Pink Sugar
4.ELF Blush,Candid Coral
5.Farmsi Tender Blush On,#01
6.Wet and Wild,833E Mellow Wine

Preferatul meu de zi cu zi este cel crema/spuma de la ELF.Il aplic cu stpping brush,si in ciuda nuantei intense care se vede in swatch,dupa o blenduire ca la carte rezulta bujori in obrajori,cat se poate de naturali. Pentru seara il aleg pe cel de la Flormar,#91-este usor shimmery,perfect pentru evidentiat pometii si,in plus,nu este necesar sa mai folosesc highlighter impreuna cu acest blush,simpla lui stralucire este suficienta.
Cel de la Rimmel este cel mai putin pigmentant,in schimb este foarte sclipitor,din nou,poate fi lejer folosit pe post de iluminator.
Blush-ul Wet and Wild este cel mai rar folosit,nu ca ar avea vreun defect ca textura,ci pentru ca este destul de pigmentant pentru zi.Un mare plus ii dau acestui fard de obraji pentru faptul ca este complet mat-rar mi s-a intamplat sa gasesc un blush mat.

In loc de incheiere,imi lansez mie insumi o provocare: pana in primavara vreau sa termin o pudra bronzanta si un blush.Si am ales asa: Bronzer-Revlon(oricum expira,asa ca o sa ma bucur cat pot de el) Blush-ELF Cream Blush-asta este de fapt adevarata provocare,pentru ca l-am luat in urma cu 6 luni,l-am folosit aproximativ de 140 de ori si abia se cunoaste ca a fost introdusa pensula in borcanas. Voi reveni cu un update in fiecare luna,cu fotografii drept dovezi :D
Va pup,sa fiti frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu