vineri, 14 octombrie 2011

Obsesii de toamna

Cri,cri,cri,toamna gri,nu credeam c-o sa mai vii!
Cred ca anul asta a fost un an din acela nororcos,cu toamna pana la jumatatea lui octombrie,cu iesiri la terase pana tarziu fara sa dardaim de frig,cu nopti neasteptat de calde si zile insorite.Dar si visul asta s-a terminat,am sarit din balerinii mei frumosi in cizme inalte,am lasat jeansii scurti preferati in fundul dulapului,inlocuindu-i cu pantaloni lungi.Am renuntat la usoara lotiune de fata A.H.A and Ceramide Moisturizer, Mario Badescu in favoarea unei creme mai bogate,mai hidratante,asa ca am ales Moisture Surge (Clinique).


Am impins undeva in spate produsele de reparare after-beach pentru par si am revenit la vechea mea iubire,K-Pak Deep Penetrarting Reconstructor,care nu m-a dezamagit niciodata.Am parul foarte des,de lungime medie si blond,vopsit,deci tratamentele pentru reconstruirea firului de par sunt esentiale pentru mine.
Am observat ca odata cu scaderea temperaturii,am ajuns sa folosesc doar de ori pe zi servetelele matifiante pentru retusarea machiajului,iar parul nu il mai spal o data la doua zile,cum faceam pana mai ieri,ci aman cu o zi aceasta indeletnicire,scalpul ramanand curat si cu volum mai mult timp.
Astea sunt schimbarile dupa o saptamana de ”frig”.Inca nu m-am indurat sa imi schimb fondul de ten,de care momentan sunt foarte multumita,si am ramas la manichiura si pedichiura de plaja,colorata si tot asa o sa mi le fac pana la Craciunn,asa,ca o amintire frumoooooasa.
In materie de imbracaminte,am doua mari obsesii de toamna: botinele cu platforma si cojocele in stil aviator,ambele camel.
Next,75lire
Zara,359lei
Jacheta si botinele de mai sus sunt cele mai stringente necesitati pe lista mea de cumparaturi,chiar inaintea apei plate-asadar,va recomand sa NU faceti ca mine si sa fiti moderate !!
Va pup,sa fiti frumoase!

2 comentarii:

  1. Este absolut superba! <3 Si se aseaza foarte bine,doar ca nu e pe cat de calduroasa m-am asteptat,dar nah,baba sufera la frumusete,sufar eu mai traziu :)

    RăspundețiȘtergere