duminică, 9 octombrie 2011

Ingrijirea tenului sensibil-partea I

De cand ma stiu si imi constientez pielea,tenul si porii,le-am invidiat in secret pe acele femei cu parul lung,voluminos si lucios,cu tenul impecabil precum fata unui bebelus,fara cearcane,cu unghii puternice,,cu dinti albi impecabili-care,surpriza,nu depun nici un efort sa fie asa.Sunt femei ,putine la numar ,adevarat,care dorm nedemachiate iar dimineata dau un strop de apa pe fata si sunt pregatite de o noua zi ,aratand fabulos.Eu,personal,sunt in extrema opusa.Am tenul extrem de fragil.Daca stau la soare,ma inrosesc inainte de a ma bronza.Daca stau la frig,ma inrosesc inainte de a ma invineti.Daca nu ma demachiez de 2ori pe zi,la interval de cel mult 12 h,ma irit.Daca tenul meu nu suporta o anumita crema,formula,pomada,ma avertizeaza.Si nu oricum,ci prin nenumarate bubite rosiatice,care daca am ”noroc” ,se transforma in adevarati monstruleti.Mi se ingrasa extrem de tare la caldura si mi se crapa la frig.Este exact ca un copil rasfatat si neascultator-vrea cele mai noi jucarii,dar se plictiseste repede.


Am facut acest rezumat mai sus pentru a va face o idee despre ce vorbesc.Sunt sigura ca nu sunt singura in aceasta situatie,iar in continuare voi sumariza pasii personalizati pe care ii urmez pentru a imi normaliza(aparent)tenul,implicit de a imi indulci ”convietuirea” cu el.
Primul pas si totodata cel mai important,este curatarea temeneica si hidratarea,si nu doar la suprafata ,ci din interior.Cei 2litri de apa pe zi sunt sfinti pentru mine,si ii completez cu ceaiuri,fructe si legume.Nu mananc carne decat foarte rar,prajeli niciodata.Consum foarte multe produse din categortia nucilor:alune,nuci,arahide,migdale,fistic-au proprietati antioxidante si de refacere a tesuturilor.Nu beau alcool si nu fumez,asta fiind foarte important.
Tenul meu mofturos are parte de urmatoarea rutina:incep cu un demachiant foarte bland,personal il prefer pe cel de la Ardes Cosmetici,insa gasiti nenumarate altele produse la fel de bune la plafar(le recomand pe cele fara ingrediente de ”umplutura”),apoi continui cu lotiunea micelara de la Roche Posay pentru ten sensibil,care o alternez cu cea pentru ten gras din aceasi gama cand tenul meu o ia razna si incepe sa elimine prea mult sebum; umezesc tenul si aplic o spuma de curatare,momentan o folosesc pe cea de la Roche Posay,din aceasi gama cu solutiile micelare de mai sus-care din pacate inca nu se gaseste Romania.Masez bine ,las 1 min sa actioneze spuma apoi clatesc din abundenta. Las sa se usuce pielea de la sine(niciodata nu folosesc prosop pentru a imi usca fata)dupa care aplic un fsss de apa termala dimineata,iar seara un psss de Spray Tonic cu apa de trandafiti de la Mario Badescu...si asta este. Tot pentru curatare,bisaptamanal fac sauna faciala,cu 3 stropi de ulei de lavanda pentru curatarea porilor si dupa folosesc masca purificatoare Clinique Anti-Blemish.
Acesta este tratamentul de curatare de care are parte tenul meu cel nazuros acasa.Despre procedurile care le urmez la salon voi vorbi intr-o alta postare,pana atunci va pup,sa fiti frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu