duminică, 9 octombrie 2011

Buna dragelor,

Tin ca acest prim post sa fie atat o introducere in mica mea lume,cat si o referinta pentru IF(intrebari frecvente)...sau un fel de ”about me”.
Sunt Alexandra S., am 21 de ani,sunt studenta,iar o parte a timpului meu liber il dedic cercetarii,informarii,testarii si exersarii a tuturor activitarilor ce tin de beauty.Poate suna pompos,insa una din teoriile mele privind omul,fara sa fiu catusi de putin superficiala, este aceea ca in viata prima impresie este de cele mai multe ori si cea definitiva,putand face aici o paralela cu iubire la prima vedere,atat de mult discutata si analizata.
Revenind la lucruri mai pragmatice si mai lumesti,cred in cultul ingrijire de sine,in rutinele lungi de frumusete,de la o baie cu ulei de lavanda pana la cel mai nou,revolutionar,nemaintalnit tratament de conservare a trupului tanar si atragator.
De-a lungul timpului am incercat numeroase tratamente pentru tratarea sau prevenirea diferitelor probleme ale tenului,parului,corpului,insa aceste lucruri le voi dezvolta ,dedicandu-le fiecaruia cate putina atentie,mai tarziu.Doresc ca acest blog sa fie nu numai o sursa de informare asupra unor produse sau tehnici de infrumusetare,ci si un jurnal public,in care imi voim pastra toate informnatiile care mi se par utile,bineinteles din prisma temei blogului.Cand vine vorba de produse de ingrijire,cea mai noua colectie de haine,un produs invoator pentru par,in ciuda numelui acestui blog,poate o sa fiti putin dezamagite,insa sunt o bloggerita de beauty atipica:imi repugna oarecum consumatorismul,nu imi cumpar 10 creme de fata deodata sa le incerc pe toate,prefer UNA ,iar aceea sa ma satisfaca complet.
Acestea fiind spuse,va astep cu mult drag pe acest blog si cu sfaturi,idei si intrebari la adresa de e-mail: ax3landra_134@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu